Zal ik wel of niet meedoen aan het project a granny a day?
Ik twijfel heel erg, omdat ik al zoveel dingen doe.
Maar het is ook weer zó leuk!
En hoe ga ik dit dan vorm geven?
Nu heb ik het volgende voor mezelf bedacht:
Ik gá meedoen.
De granny's die ik maak voor de beide Grannykringen waar ik (ook) lid van ben, tellen ook mee voor dit project. dan zijn er dus al 7 dagen iedere maand gevuld...
Boven heb ik nog 2 dekentjes liggen die nog niet af zijn en die ook bestaan uit gehaakte vierkanten. Die ga ik afmaken in 2012.
Dus weer 2 vliegen in 1 klap...
En verder maak ik alleen granny's van garen die uit mijn enorme voorraad komen. Ik mag dus, behalve voor de grannykringen, geen nieuw garen kopen.
Zodat ook mijn voorraad wat minder wordt! En dát past dan weer goed in het kader van mijn opruimproject...
Ik geloof dat dit voldoende excuses zijn om voor mezelf te rechtvaardigen dat ik met dit project mag meedoen.
En ik hoop dat jullie me allemaal gaan aanmoedigen, want het zal niet meevallen om de discipline 365 dagen op te brengen;-)

vrijdag 16 november 2012

253/365 t/m 261/365, grannykring oktober

Een beetje een laat blogje en een beetje een wazige foto, maar deze granny's heb ik eind oktober verstuurd naar de dames van de grannykring(en).

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze weer mooi Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog, ik ga je volgen en vind het leuk als je ook bij mij komt kijken
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen